Trening uke 49

Første uken i desember. Jevn trening over tid er regel nummer en. Her er treningsplanen for ungdomsgruppen. Trening for resten av gjengen finner du i aktivitetskalenderen.

TRENINGSPLAN UKE 49 for ungdomsgruppen (fortsatt felles med o-gruppen mandag og torsdag):
Mandag: kl 1800 fra Badstuen. rolig langkjøring Isdalen. Ved vending Steinbruddet gjennomføres det 5*45 sek lette drag i konkurransefart på 3000m. Samme gjøres ved vaffelboden i Fjellveien på tilbakeveien. Etterpå er det mulig å henge seg med O-gruppen på styrkerommet på Skansemyren kl 1900.
Tirsdag: avreise kl 1800 fra Badstuen. Leikvanghallen. Ute: oppv 15 min + 2*10+3*5 min p. 2 min jogg. Inne: løpsdrill+5*150m med piggsko (tilvenning)+2*Brissachsirkel (basistrening styrke)
Onsdag: 1-2 korte turer
Torsdag: Oppmøte 1800 Krohnengen skole. oppv til bommen i Isdalen deretter 20-30 min terskelløp. Inne: styrketrening på Krohnengen skole kl 1900.
Fredag: alternativ trening eller fri. Svømming, aquajogg, sykkel, ellipse er fine aktiviteter på denne tiden. Undertegnete og Jonas møtes på nye Ado-arena 1530 - bare å slenge seg med! God start på helgen med svømming og aquajoggintervaller!
Lørdag: Samme opplegg som mandag.
Søndag: kl 1100 fra Badstuen. Oppv opp til Skansemyren. 30 min vekttrening for bein+ 2*Brissachsirkel (basistrening) + 40 min roleg jogg.
For de som har tenkt å gjennomføre vekttrening på beina er søndag og torsdag dager å anbefale. Fullt program søndag og halvt program torsdag. Viktig med lav vekt og innlæring av god teknikk første fire ukene.

01.12.14