Stoltzekleiven Opp arrangeres i år fredag 28.09 (start mellom kl. 12.00 og 18.45) og lørdag 29.09 (start mellom kl. 09.15 og 18.15).
Alle ledige startnumre er for lengst solgt og forberedelsene er i full gang i "hovedkomiteen".
Utdeling av startnumre, tilrigging av start / mål og i Badstuen, avvikling av selve arrangementet de to løpsdagene, nedrigging, rydding og vasking osv. vil pågå i en hel uke, fra og med mandag 24.09 tom. mandag 01.10.
I tillegg kommer en dugnad eller to tidligere i september ifm. oppsetting av telt i målområdet.
Vi er derfor helt avhengige av at flest mulig er villige til å stille opp og ta et tak flere dager denne uken, dvs. ikke bare selve løpsdagene.
Arbeidet med å få lagt mannskapskabalen for uken fra 24.09 til 01.10 starter nå.
Erfaringsmessig er det vanskeligst å skaffe personell til følgende funksjoner:
- Transport av T-skjorter, vann og BTV's utstyr + rigging på toppen torsdagen (27.09, fra ca. kl. 09-17, behov for ca. 6-8 personer)
- Løpsarrangementet fredagen (28.09, fra ca. kl. 11 og fram til skoleungdommene kan være på plass ca. kl. 15.30, behov for ca. 20 personer)
- Rydding av Badstuen søndagen (30.09, fra ca. kl. 10 - 14, behov for 6-8 personer)
- Rydding på toppen mandagen (01.10, fra ca. kl. 10 - 14, behov for 2-3 personer).
Dersom der er voksne medlemmer som har en jobb hvor der er anledning til å avspasere en eller flere av dagene som er nevnt over, oppfordres disse sterkt til å se om dette kan være mulig å få til.
Du kan melde deg til en artig arbeidsøkt sammen med blide klubbkamerater på skjema som finnes her. Kaballeggeren ber om svar innen førstkommende onsdag (29. august).
Vi skal selvfølgelig sørge for at alle arrangører som ønsker å delta i selve løpet også får anledning til det - ved siden av arrangørjobben.
2012-08-27 12:20:53